top of page

לריב כמו שצריך


דמוקרטיה זה בלאגן. לכל אחד יש דעה, אובוייסלי, והיא מאוד חשובה. וכולם שווים. ושונים. וקשה לאללה להזיז משו. אז כדי למנוע מצב שכולם יכלו את חייהם בשומדבר, בחרו 120 אנשים שיעסקו בכך.

**

אבל מה, במקום לתת להם לריב בשבילנו ולחיות את החיים עצמם, לאנשים עדיין אכפת. ברמה שזה מסעיר אותם יום יום, דברים שההשפעה שלנו עליהם לרוב מסתכמת בפתק בקלפי אחת לכמה שנים.

**

"לא, לא, לא, אנחנו מחנכים את ההמון, משפיעים על השיח". NOT. הרוב המוחלט של הויכוחים במרשתת נוטפים שנאה יוקדת, פילוג וזלזול.

**

ישלי וידוי. אני אוהב לראות אנשים רבים. מכות. באופן מקצועי אבל. אחרי הקרב הם יתחבקו, ליטרלי, ויספרו את הדולרים. אבל פה, אנחנו מדברים על אנשים שרבים בשביל התחושה של 'אני צודק'. WHAT.

**

אז כן, כצופה מהצד, לפעמים זה כיף. אקשן. לא כמו UFC, אבל דרמה מסוג אחר. אבל לראות חברים, משפחה, אנשים שאכפת לי מהם נקלעים ללופ הזה, של ארס, זה עצוב.

**

מותר לדבר פוליטיקה בארוחת ערב, מותר שיהיה אכפת מדברים ולהאמין בערכים מסוימים, ואפילו לפעול במסגרות שמקדמות את האג'נדה הזו. שאפו לנו, אנחנו מוסריים. אבל לחפור באופן קדחתני על נושאים שרמת ההשפעה שלנו עליהם היא אפסית, לשתף ולכתוב מילים קשות שבחיים לא היינו אומרים בהקשרים חברתיים אחרים, לקחת עמוק לריאות, זה כבר פשע נגד עצמנו ופגיעה בעצם הדבר שחשוב לנו לתקן.

**

לאחרונה היתה סערה בעקבות פוסט בקבוצה של חובבי היסטוריה עם עשרות אלפי חברים בגנות גברת שהתגרשה מבעלה שנפגע קשות באחת מהמערכות האחרונות. לא לגיטימי. מוסכם. אבל הקריאה - אני מוריד מהחברים שלי כל מי שחבר בקבוצה הזו - מעעעעע. זה אותו מטבע אלים וצעקני.

**

לכולנו יש אהובים שמחזיקים בדעות אחרות משלנו[ואם לא, בדקו את עצמכם], בעניינים שלכאורה מאוד מאוד חשובים. אבל הנה, אנחנו ביחד וסבבה לנו. הם בני אדם. סופרייז.

**

זה קל, להעביר את הנושא ממני, לעניינים ברומו של עולם, להלכי רוח חברתיים, למצב במדינה ובעולם, לטראמפ, גילה גמליאל, קפיטליזם, חרדים, קורונה, המחויבות של זהבי לנבחרת, התעללות בכלבים, לא חסר. המדיה עושה לנו את כל העבודה - הכותרת, העניין הבוער הבא - זו שיחת היום. ואני מת על זה.

**

אזזזז לפני שמצטרפים לשיימינג התורן, לפני שלוקחים צד בעוד ויכוח עקרוני בין הרעים לטובים, לפני שמוצאים עוד הזדמנות לפלגנות ושיסוע והאשמות - קחו נשימה. אשמח לשמוע, איך היום שלכם? באמת, מה שלומכם? מה עשה לכם טוב לאחרונה? עשו זאת שוב, צאו לטייל, עוד שניה חורף, תבלו עם אדם אהוב, צפו בסדרה אהובה, קראו ספר משעשע, צאו לריצה. אמרתי זאת לא מזמן בהקשר של בזבוז זמן, אבל זה עדיין נכון - החיים פה, להשאר, אל תתנו ל"נושאים החשובים באמת" לרתק אותנו. להיות נחמד - לאחרים, לעצמך, זה נשמע ברור, אבל זה ממש לא קל, בטח בתקופה כזו. שלוש ארבע ולעבודה!

**

ואם אתם ממש רוצים - התחילו לאהוד ספורט, מיצוי של כל היכולות והאמוציות האנושיות למישור חסר משמעות לחלוטין. אללה מדריד אהובים

וכמה תמונות מטיול מקסים שעשיתי השבוע -


____ קישור לפייס =



Recent Posts

See All

 

Add More
אדמו"ר

bottom of page